Asså vafan!

Jaha ännu en dag har gått och jag har inte gjort ett skit här hemma! Jag skulle ju ha städat idag!!
Istället har jag och Pelle kollat på film, varit nere hos hans föräldrar och ätit glass, tittat på mera film och gosat med Leevi.
Det värsta idag var nog sista filmen The pursiuit of happiness, både jag och Pelle fick något i ögat och tack vara det kom vi på massa instickare under filmens gång:
Pelle "- Usch fick du med något i ögat?"
Jag "- Ja, jag tror det är typ herpes eller nått!"
Pelle "-Den här filmen är ju inte för vuxna!"
Jag "-Om man håller andan så kommer det inga tårar!"
Pelle"- Men älskling, man måste andas också.
Med andra ord jag grät typ som ett barn.
Efter filmen började jag kolla igen om hur man fixar allting här på bloggen och så gjorde jag en liten bild, men inte fan förstår jag hur man gör alltihop så det får se ut såhär nu tills nästa gång jag har tid för att fixa.
Jag vill ju ha rubrikerna i mitten också och så vill jag ha bort det förinställda namnet. Men men jag lär mig sakta men säkert. Jag menar jag har ju inte änns bestämt mig för hur jag ska ha texten!
Nej nu ska jag gosa lite med Pelle nu när Leevi ändå sover och sen ska jag med sova!
God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0