Åh Polly, vad gott!

Idag har varit en underbar dag!
Jag och Pelle sov tillsammans för första gången på typ 1½ månad och jag sov som ett barn :)
Det var lite trångt med 3 st i våran 140? säng eftersom Leevi tar upp mest plats men det gick.
Vid 11 tiden åkte Pelle iväg på sina äventyr för dagen och jag började försöka städa, men det gick inte så bra eftersom Leevi hatar att ligga själv och bestämde sig för att vara vaken under hela tiden.
Runt halv 3 kom älskade Bamf (Sanna) förbi och hon hjälpte till att städa iordning i vardagsrummet så nu "plingar" det om sakerna där inne :D <3
Leevi tog en liten powernap och fick sen för sig att spy och sedan bajsa så det kom upp på ryggen, så det blev en bad stund mitt i allt städande. Tror bara han var ute efter lite uppmärksamhet :P
Efter badet och kissande i vatten tog Sanna liten jag och under tiden plockade jag upp allt onödigt skit man samlat på sig och sedan lagt på golvet. Sanna fick även beviset på att Leevi på riktigt pratar och skrattar mot lampan :S !
Vid 8 kom Denice och Ado hit :) Sjukt kul att träffa Ado för den lilla fjutten har jag inte sett på typ 1 år!
Dom hade med sig cola och karra, bla. Polly :)
Grabbarna spelade FIFA och vi tjejer beundrade våran lilla son, konstaterade att ÅSNAN Denice har köpt är en HÅSNA istället och borstade Leevi´s såkallade hår.
Nej nu ropar sängen för det blir en lååång dag imorgon, elektrikern kommer hit kl 8 imorgon eftersom spisFAN har lagt av helt nu!
Bilder från kvällen kommer jag att lägga upp såfort min iphone jobbar med mig och inte emot mig!
Natti natti <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

YEEY!!! En martini blogg=) Det var på tiden, jag läser många bloggar just nu...andras liv är för tillfället mer intressant än mitt eget..moahaha



Puss på badoudou rumpan

2010-09-29 @ 20:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0