Uppdatering !

Jaha det blev inte som jag trodde att jag skulle hinna eller orka skriva varje dag, men det blir inte alltid som man tänkt sig.
I lördags så hade Pelle och Ado en spelkväll här och jag, Sanna och Denice drack lite vin :D Sjukt mysig kväll och sjukt kul! Tack för det mina fina vänner <3
I söndags så sov jag, Leevi och Pelle nästan hela dagen. Förutom att Pelle och Bebis gick ner till farmor och det var hemskt! Fy vilken separationsångest jag fick. Så nu får det gå någon vecka innan han får gå iväg själv med bebis igen. Egentligen är det inte konstigt att jag får sån separationsångest eftersom jag är med honom 24/7, men inte mig emot för jag vill inte vara utan honom! <3<3<3
Igår var jag och Leevi på läkarbesök på sös för att titta på hans hand. (Han har simhud mellan ringfingret och lillfingret på vänster hand.) Vi fick veta hur operationen går till och allt annat som man behöver veta.
Sen åkte vi och mötte Denice och Dennis, gick en liten promenad och Denice bjöd på lunch hemma hos henne och mormor på söder. Dennis åkte, jag och Denice snackade skit, Ado kom, vi åt middag och Leevi gjorde sitt första riktiga skratt ljud <3 Han har skrattat länge men det riktiga bebis skrattet gjorde han igår och jag är så stolt! Lyckades t.o.m få det på film!
Idag har jag och Leevi bara tagit det lugnt, kollat på tv och sovit. Imorgon blir det sjukhuset igen och sen får man se vad som händer.. Leka med Bamfi förhoppningsvis :)
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0