Stålmannen!

I morse när jag vaknade möttes jag av en karl, eller snarare ett trotsigt tonåring som var skit grinig för att jag bad honom göra mat till lilleman. Bra start där :P
Resten av dagen har vi bara tagit det lugnt, handlat och lagt upp massa kort :)
Leevi sov nästan hela natten så det gick bra utan någon feber :D
Han är våran lilla stålman!
När jag hade handlat frukost i morse så kommer jag hem till en bajskaos. Så det var bara till att stoppa ner lill-prutten i badet. Där upptäckte han att man kan plaska så jag hade ju lika gärna kunnat bada med honom.
Han är så duktig så <3
Somna alldeles själv lyckades han göra också så nu går det fan framåt.
Igår upptäckte jag också hur man mobil bloggar så jaga blev fan lite små stolt över mig själv :D
Jag vet inte riktigt vad som har hänt med Pelle, jag tror att han har kommit in i trots åldern.
När man pratar med honom så ställer han sig på tvären och han har trotsiga svar på allt.
Haha det är som att vara tillsammans med en 3 åring.
Jag citerar Alex 11 år: "Carro du har två barn, ett där (pekar på Leevi) och ett där! (pekar på Pelle)
Haha klockrent.
Nu har jag inget mer vettigt att skriva, kanske skriver mera sen.
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0