Och nu mobil-bloggning. Sitter hemma hos ...

Och nu mobil-bloggning. Sitter hemma hos mamma och hon har vääääääärldens segaste data så det går fortare med telefonen :) Igår städade jag, Denice och Sanna lägenheten och det är så fint nu :D Värsta bästa vännerna <3 Efter allt städande gick vi till hjälmarn och tog nån öl och Pelle var med Leevi <3 sen gick vi skilda vägar och idag är en ny dag. Jag ska möta Sanna vid gullmars och så ska vi köpa lite vin tills ikväll. Sen kommer Denice, Ado och min mamma hem till oss så ska vi fixa middag och mysa. Uppdatering om det imorgon om jag hinner, vi ska eventuellt till Pelles pappa imorgon :) Nu blir det att klä på liten jag. Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0