Mhm så är det!

Nu har det gått några dagar sen jag skrev sist. Men det går inte att blogga via en iphone, och om det går så vet iaf inte jag hur man gör!
I helgen åkte vi till dalarna och det första vi möts av när vi kommer dit är ungdomar som var full like a kastrull och som hänge vid macken. Riktigt välkommen till landet anda över det hela :)
På lördagen så var vi på Rättviks marknad och det var så sjukt mycket folk, en högtalare som skrek om färska munkar och tunnbrödsrullar och en jävla massa onödiga saker.
Jag köpte mig en råsa mössa med mitt namn på som ALLA barn hade när jag var liten men som jag inte fick. Även kallad pedofilmössa :) Väldigt stållt över mitt köp måste jag säga!
Leevi fick en haklapp med pippimotiv från farmor och en vattenpistol som hon vann och en tiger som farfar vann.
Pelle hittade en tröja som han tycker är jättefin men inte jag.
När kvällen kom så eldade vi och åt middag. Sen dök grannen upp och stod utanför och pratade och jag tror att han hade hjälm på huvet :S
På söndagen så sov ja och Leevi nästan hela dagen. Och på måndagen åkte vi hem :)
Borta bra men hemma bäst! Jag älskar stockholm och kommer inte flytta härifrån om inte till en större stad, men det är skönt att komma bort över en helg eller en vecka.
Igår så kom Lisen och Denice förbi och vi åt lunch och mös här hemma. Lisen åkte till jobbet och jag och Denice åkte till systemet för att fira Pelles "frihet". Sen åkte vi till mormor för att visa upp Leevi och hon tyckte att han var jättefin :D
Sen mötte vi Sanna en snabbis. :)
Väl hemma i årsta igen så fick Pelle sina öl, medans jag och Denice tog oss ett glas rosé :)
Sen kom Ado och han fick sin revange i FIFA.
Sjukt mysig dag/kväll <3
Idag så vart det en tidig morgon.
En kakelkille kom hit och fixa köket och nu är det så fint!
Det jag behöver nu är nya möbler, lite dekorationer och en större lägenhet!
Nej nu ska jag göra Leevi klar för mamma-grupp och bebismassage :D
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0