Lalala..

Och så gick det 2 dagar till innan jag skrev, fy på mig!
Igår var vi på sjukhuset med Leevi för att kolla hans njurar eftersom han har haft njurbäcksinflamation.
Först sprutade dom in kontrast vätska i hans urinrör via en kateter och sen röntgade dom honom.
Det var en hemsk upplevelse för Leevi skrek så han blev hes för att dom höll fast honom :(
Det visade sig att han inte har reflux som dom trodde att det var från början.
(Reflux som jag tror det heter är när kisset åker tillbaka från kissblåsan och upp i njurarna.)
Så nu blir det till att göra ett nytt ultraljud imorgon och sen ska dom göra en ny kontraströntgen fast via blodet och allt känns bara förmycket för en 3 månader gammal bebis!
Jag hade gjort allt i min makt för att byta med honom för det är lite väl mycket sjukhus för honom nu :(
Sen mötte vi Sanna en snabbis och sen åkte vi ut till Pelles pappa i Jakobsberg och åt mat på hans jobb :)
Efter det bar det av till min mamma en sväng och umgås med familjen där uppe :D
Idag så var jag och Pelle på familjerätten för att skriva på faderskapspappren, så nu är Pelle pappa på papper också.
Fan så mycket p:n det blev :P
Efter det så hjälpte vi Pelles mamma på apoteket för hon kan inte prata. (Hon ska få titanskruvar i hela munnen och nya tänder så hon är svullen och tandlös stackarn :( )
Sen bar det av för möte med prästen och gå igenom Leevis dop som är på söndag :)
När det mötet var klart så bajsade Leevi i guds hus :P och vagnen och benen tog oss hem till Pelles mamma igen för att peppa henne lite mitt i allt "elände".
När vi kom hem sen så gjorde Pelle mat och nu sitter han och Leevi och jäser i leopardfotöljen :)
Dax att sova snart tror jag!
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0