Halloween!

I fredags så var vi hemma hela dagen och hade vänner-maraton!
Pelles kompis Christopher och hans flickvän Miranda kom förbi en stund innan dom skulle på bio.
Igår så kom Johan hit och fixade färdigt kaklet som den #%¤! polacken fuckat upp.
Sen kom Denice över och bjöd med mig på Halloween fest hos Vilde.
Efter lite velande så bestämde jag mig för att följa med och mamma erbjöd sig att vara barnvakt.
Så det blev att ta bussen till Denice och rota i hennes garderob efter kläder och tillslut blev jag en hippie.
Sen åkte vi hem till Jenny och vi mötte upp Lisen på vägen.
När vi tågade ut från Jenny så var jag som sagt en hippie, Denice var en pubisfinne, intimfinne, rakfinne? Lisen var lurimusen (med gotländsk dialekt) och Jenny var Pocahontas. Vi hade även gäng tatueringar på halsen i form av döskalle gnuggisar. Sen bar det av till Vilde och när vi kommer dit så öppnar en jätte bebis, Joel tror jag han hette.
Sen var det allt ifrån djävulen, rödluvan, Bin Ladin ja you name it.
En annan som hade skön kostym var Ullme, han var "the cleaner och gick med vodka redbull i en mr muscel flaska :)
Dom bästa kostymerna hade dock Denice, Joel och "the cleaner".
Sen kom Angelica och efter ett tag så tyckte vi att det var tajm att åka så vi drog.
Vi kom så långt som till Imperiet :D
Där var Ado, Franco, Emil, Spaco och säkert många till men jag har ett dåligt minne :P
Det vart lite dimmigt sådär mot slutet.
Sen bar det hem för att sova hos mamma.
Åh jag hade verkligen sjukt kul igår, tack alla inblandade.
Nu blir det inte till att gå ut på ett tag igen.
Men om man skulle ta och äta upp pizzan, bädda upp soffan och bara gosa med Pelle och Leevi då?
Tjingeling <3
Leevi väljer vänner avsnitt <3<3<3
Hippie och pubisfinne :P
Lisen lurimusen <3
Hela pubisfinnen <3
Jenny som Pocahontas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0