God kväll!

Uppdatering igen. Jag måste fan bli bättre på att skriva!
I tisdags så var jag och Sanna inne på åhlens och köpte Leevi´s nya åkpåse.
Det blev en från Elodie Details och både jag och Leevi älskar den. :D
Sen fikade vi och Leevi var helnöjd med att sitta hos sin kära gudmor <3
Efter fikan skulle Sanna och hennes karl gå och simma så jag tog bebis, vagn och nya åkpåsen och slirade förbi Denice :)
Där bjöds det på middag och cola. Hur jävla najs som helst, och det tackar vi för <3
Igår var jag och Leevi uppe i globen och köpte bodys till honom, han växer som fan men vad ska man göra?
(Bilder på både åkpåse och bodys kommer inom kort.)
Sen vid 6 på kvällen så gjorde jag, Pelle och Leevi en planerad våldgästning hos Johanna och Patric :)
Det är så mysigt när man kommer dit, det känns som man kommer hem och aldrig vill gå.
Men jag menar vi kan ju flytta in i deras kök för det är typ lika stort som mitt kök, sovrum och vardagsrum tillsammans. (Och det har Johanna lovar :P)
Vi drack kaffe, pratade och kollade på lägenheter. Alicia (deras dotter som snart är 8 år) tycker att jag och Pelle och Leevi ska flytta in i deras grannes hus. Jag förklarade för henne att Pelle planerar att gå över och bita grannen i örat om inte vi fick huset och Alicia var helt klart på den idén för där skulle vi bo :D Hon är såå söt!
Alex (deras son på 11 år) och Pelle låg i soffan och pratade om WoW och mobbade stackars Patric för att han inte förstod något. Haha <3
Sen blev det sent och vi gick hem :(
Igår började Leevi med en ny antibiotika igen, men han bara kräks av den hela tiden så jag ringde till sjukhuset i morse. Så när jag var på min mamma/föräldrar grupp ringde doktorn upp mig och tyckte att det inte lät något bra att han nästan inte fick behålla något (NO SHIT SHERLOCK?!) så det var bara att åka in till barnakuten för att få en fullständig diagnos.
Där sa dom efter att ha väntat i ett väntrum med jätte äckligt snoriga barn i nästan 7 timmar att alla värden är fina men att han kan ha åkt på en maginfluensa. INGEN i vår närhet har maginfluensan så vart kommer den ifrån och det är konstigt att den isf kom när han fick första dosen av medicinen?!
Aja jag är jävligt less på att springa dit och dom säger att man ska fortsätta med skiten. Vafan han är 3½ månad, han ska inte behöva leva med antibiotika?!
Samtidig så har jag fortfarande långt bak i mitt huvud en röst som säger att det är för Leevi´s bästa doktorn säger att han fortfarande ska ta medicinen men enligt mig är det den han blir sjuk av och det tar emot att ge honom något som enligt mig INTE är bra. Men men vad vet jag?!
Nej nu orkar jag inte skriva mer, jag ska gosa med min familj <3
Tjingeling <3
Leevi är redo för att shoppa och man ser lite av den underbara åkpåsen <3
Säännä gägä <3

Kommentarer
Postat av: sanna

Asså äntligen uppdatering och lite bilder :) du måste skicka mms till mig med dom :) puss bämfi <3

2010-10-28 @ 23:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0