Full rulle :)

Och så uppdaterar vi :D
I lördags var Pelle ute med sina polare och Sanna kom hit och vi drack vin och sjöng sing star :D
Sjukt kul var det och en Säännä gägä kommer upp inom kort :P
I söndags var vi sega bunten allihop så vi låg bara och kollade på film och åt en massa mackor.
Leevi somnade kl 10 igår kväll och jag väckte honom vid halv 5 i morse för att ge honom mat.
Han har aldrig sovit så länge så jag blev lite orolig, men han snuttade bara lite och somnade om. Kanske är det början för honom att sova hela nätter? Fortsättning följer..
Idag var jag och lunchade med Jossan, så det blev mycket bebis prat och allt där till.
Sen följde jag med henne till barnmorskan och det visar sig att lilla E är fixerad och det innebär att ett litet flickebarn kommer till världen inom kort! Åh jag är så glad för hennes och Rickards skull :D <3
Efter det mötte vi Denice, Lisen och Jenny när dom skulle käka.
Sen åkte jag och Jossan till gullmars, sa hej då och jag åkte hem till Lotta och Anders där Pelle var.
Vi myste där ett tag och sen gick vi hem.
Imorgon ska jag köpa en åkpåse till Leevi som jag bara måste ha!
Skriver med imorgon.
Tjingeling <3
(Super fina bilder från Jenny på Leevi´s dop)
Jag och Leevi på hans dop <3
Jag och Leevi på hans dop <3
Prästen som var sjukt rolig, pappa Pelle, Leevi, jag, gudmor Sanna och Gudfar Simon <3
Finaste Pappa och son <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh fina bilder! Har du fått alla?

2010-10-26 @ 12:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0