Aldrig försent.

Igår gick det jättebra att massera Leevi, han tyckte att det var så skönt så han kissa på mig :) Tänk att det är så gulligt när han är liten, men om Pelle skulle ställa sig och kissa på mig hade han ju åkt på en propp!
Sen blev det en impuls middag hemma hos Denice, älskade Pelle var hemma och tvättade. Han är så duktig <3
Leevi och Ado gosade hur mycket som helst. Vi kom dit ca halv 7 och åkte hem vid 11 och Leevi var vaken hela tiden. Han var så trött så trött så att ögonen gick i kors men han var glad ändå <3
Idag har jag lagt in alla bilder från min telefon på datorn och säkerhets kopierat den så att inget försvinner från den :)
Eftersom jag och Pelle inte har någon mottagning med 3 här hemma så ska vi skicka tillbaka dom och ta ett tele2 abonnemang istället. Så det ska jag fixa med på måndag.
Leevi har upptäckt att han kan ta tag i saker idag, han fick en blomma som prasslar av Denice och den tog han tag i :) Mamma blir så stolt.
Jag har inte gjort något mer idag så jag pallar inte skriva mera!
Jo en grej till, VAFAN ÄR DET FÖR SMILES SOM FACEBOOK HAR BÖRJAT MED?! HELLT SERIÖST DET ÄR JU INTE LUNARSTORM!!!!!
Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Dippan

haha fjortis virus är vad det är hahahahah

2010-10-12 @ 20:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0