VI KLARA DET!!!

Inatt har Leevi sovit i sin säng HELA natten :D
Fy det var jätte jobbigt men samtidigt jätte skönt.
Han vaknade bara och ville ha lite mat och sen sov han igen :D:D:D
Åh jag är så stolt, jag trodde att det skulle bli världskrig när jag la ner honom men han sov vidare!
Igår var jag trött som en jag vet inte vad. Vi var på Mårtens mässan med farmor Lotta och farfar Anders och sen gick vi hem till dom och jag somnade.
Sen vid 7 tiden gick vi hem, lagade mat och gick och la oss.
Idag ska jag på hälsomässan med mamma och bebis. 
Sen ska vi lägga ut vagnen och bilbarnstolen på blocket.
Skriver mera ikväll men jag var ju tvungen att berätta hur stolt jag är :D
Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: dippan.

tror det saknas en person i din gårdag minnsan

2010-11-14 @ 13:51:53
Postat av: Annica

MEN vad ni är bra!!! Visst blir man glatt överraskad då det funkar :) Duktiga killen (och duktiga föräldrar) Kram

2010-11-15 @ 22:51:06
Postat av: Carro

Åh lagom trött eller vad? Sorry Dippan, klart att du var med.



Annica: Ja men skojar du eller? Jag trodde han skulle skrika halsen av sig med det gick hur bra som helst så nu sover han bara där :D

Kram

2010-11-16 @ 13:46:27
URL: http://martinimamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0