"Varför stoppar du en pingvinstång i naveln?!"

Idag var det en tuff dag.
Förts försov vi oss 1 timma så vi fick stressa örnen av oss för att hinna till sjukhuset i tid.
Sen när vi väl kom dit så fick vi sitta  fel väntrum så allt vart en timma försent även fast vi hade 10 min i marginal när vi kom dit.
Sen stack dom Pruppo 4 gånger och han var så duktig <3
Sen fick han ligga över en kamera som kollade njurarna och hej o hå jag fattade typ ingenting.
Sjuksköterskan som vi hade blev iaf helt förälskad i Leevi och det var nästan så att vi inte fick åka hem för att hon bara ville gulla med honom.
TACK SNÄLLA FARMOR LOTTA FÖR ATT DU FÖLJDE MED SOM STÖD FÖR MIG <3
Sen åkte vi hem till farmor Lotta och där fastnade vi. Vi fikade och åt lite och fikade lite till och gav Pruppo burkmat.
Jag tror inte han har bestämt sig för om han ska tycka om mangopuren eller inte :P
Imorgon ska jag och Sanna åka och kolla på en ny vagn till Leevi eftersom jag typ går 1 steg fram och 193940673524490537831793292023,3 steg bakåt med den här *************vagnen!
Nu ska jag och Pelle ta ett till glas vin och sen blir det sängen.
Och om ni undrar om min rubrik så var det exakt det jag sa till Pelle för någon timma sen och svaret jag fick var "Meh jag skulle bara se om den fick plats!" 
Jag är tillsammans med en riktigt nyfiken uppfinnare!
Natti natti folket.
Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: dippan.

Öj jag ska också med på ett hörn JUE!!!! Och antar att ni ska vuxenkramas eftersom nu lyxaR till det med vin! ;)

2010-11-24 @ 22:47:53
Postat av: Carro

Du är inte glömd, men eftersom du är en liten sjuk fis så kanske du inte följer med när vi ska kolla vagnen och ifall du känner dig bättre och följer med så är det ju en överraskning för alla mina miljoner läsare :P

2010-11-25 @ 00:17:58
URL: http://martinimamma.blogg.se/
Postat av: Dippan

haha jag gillar, i got a suprise 4 you, (smack åt höger smack åt vänster) hahahah

2010-11-25 @ 12:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0