Typ träningsvärk i vaderna!

Leevi kan redan kolla snett :P
Idag vaknade vi ca kvart i 10 och jag har nu kommit fram till varför jag är så trött.
Eller snarare jag och Sara kom fram till varför jag är trött via telefon.
Jag har ju för sjutton inga amningshormoner kvar som gör att jag orkar vara vaken någon gång under natten.
Smart vän den där SÄXXY Sara <3
Efter att vi hade vaknat till och gjort oss i ordning så åkte vi in till centralen och mötte upp Lotta och Anna (även kallad Anna-katten av för mig en oviss anledning!) och deras kompis Daniela.
Daniela drog nästan på en gång så vi gick runt lite i gallerian och sen fikade vi :D
Då kom en annan kompis till dom som heter Karin och vi gick runt överallt.
18 hm, NK julskylten, zara, stockhome, designtorget, monki, vila. bik bok och topshop. (tror det var alla!)
Karin gick och Daniela kom tillbaka och sen fikade vi igen innan vi vinkade av dom med arlanda express.
Det är min dag och nu ska jag fan sova för imorgon blir jag syndig och Denice har fan gått och blivit religiös och ska släpa med mig och Pruppo till kyrkan :P
Denice jag hoppas verkligen att du svär ordentligt i din garderob nu <3
Lotta och Pruppo gör vågen :)
Anna-katten och Pruppo sista fikan :(
Cool rock star bebis :P <3
Hej då Lottan och Katten :(
Nu blir det sängen! Måste vila vaderna :P
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0