Trött?! Nej då, det är bara lite snöblandat grus!

I natt satt jag på facebook och Pelles kusin Sannis skrev en statusuppdatering om att hon undrade ifall ingen hade bil och kunde köra henne till donken.
Jag skrev att vi hade pompa kvar efter våran middag typ 4 timmar innan och sen började det med skämtandet :P
Jag var på ett övertrött mongo humör igår så medans jag och Sannis skrev satt jag och skratta för mig själv och Pelle tyckte bara att jag var konstig :P Leevi sov som en stock och sparkade på mig då och då för att han drömde.
Iaf kl var väl runt 1 tiden och Pelle blev sugen på kaffe, så istället för att jag och Sannis skulle sitta på facebook och fjanta bjöd vi över henne på en kopp.
Kaffet var kallt och Pelles fifa fotboll var nära att flyga ut genom tv-rutan och träffa mig i huvudet.
Jag visade Sannis en lägenhet som jag hade hittat på en sida och den är så sjukt plottrig och babbig så det finns inte ord för den och när jag hade visat den sökte jag på lägenheter och hus från 8 miljoner och uppåt.
Eftersom jag även lider lite av schizofreni så förvandlades jag till tjock-Kerstin från Djursholm! :O
Jag visade mina penthouse lägenheter, mitt hus för 45 miljoner och mitt slott med egen kyrka.
Jag hade även special importerade blommor från mallorca som kallades röd topp, bollar på träd som var importerade från säkert månen, en sibirisk tusenfoting som jag hade stoppat upp och gjort som sol stol från min resa i Sibirien 1992, zebror från min språkresa i Afrika när jag var 16, gömt mig bakom en svin dyyyyyr kruka när dom försökte mörda mig och ta mina miljarder och mycket mycket mer. Jag och Sannis skratta så vi typ grina och Pelle stackarn tyckte vi var sjuka.
Sjukt kul var det och det måste göras om, för vem vet vilken karaktär som kommer fram då :P
Vi får nog dock göra det lite tidigare än mellan 1-4 på morgonen för jag är helt slut och ska helt klart sova med Leevi när han sover middag.
Ajuste, jag är inte schizofren utan byter bara lite personlighet när jag är trött och flamsig.
Och jag har fan träningsvärk i min haka så jag fattar inte hur alla brats orkar prata så, det är ju sjukt ansträngande?!
Nej nu blir det bebis mys :D
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0