SOV!!

Igår var jag och Leevi hemma hos farmor Lotta med hennes jobbar kompis Stina och fikade.
Sen somnade Leevi och sov i typ 3 timmar.
När han hade vaknat åkte vi hem till Johanna och Patric för där vankades det middag :D
Adde, Jossan och Rickard också.
Patric numera star chef lagade köttfärssås och spagetti till en hel tomte arme.
Efter maten klippte jag Alicia och sen drack vi vin :D
Riktigt mysig kväll <3
Sen när vi kom hem skulle Pruppo inte alls sova och efter mycket om och med så somnade han.
Samma sak hände idag när han skulle sova vid 1, han blir liksom övertrött så han blir pigg men arg och ska bara stå.
Om jag försöker lägga honom i hans säng blir han skit sur och om jag försöker söva honom i famnen så skirker han som om det vore för hans liv.
Jag tror att jag måste hitta på något nytt knep.
Nej nu ska Pelle göra mackor till mig, det har jag bestämt!
Bilder från igår kommer senare!
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0