Sjuka :(

Okej jag är sjukt dålig på att skriva varje dag men så får det vara.
I fredags var Leevi och Pelle hemma så jag, Denice och Sanna åkte ut till Media Markt för att kolla på systemkameror.
Jag pratade lite med Picco och han hjälpte mig även fast han inte jobbar på den avdelningen :)
Så en systemkamera blev det och sen gick vi och åt på Pizza hut. Sjukt trevlig personal, kanske berodde på att dom var i typ samma ålder som oss och verkade ha lika bra humor som oss också.
Våran servitör hette Ali så vi blev team Ali innan vi skulle gå bara för att han gjorde fel med pizzan men som kompensation ville han bjuda på glass som ingen av oss orkade.
Efter det gick vi bort till systemet absolut längst bort i kungens kurva.
Där i kassan satt det skummasete kvinna jag sett på länge.
Hon hade sammanlagt 15-20 glittriga hårspännen i håret och en liten våfflad kisstofs baki nacken.
Hon säger hur många varor det är, priset och ber om att få kolla på Denices legg. Sen tittar hon på henne och säger med typ wannabe Danderyd dialekt "Åh vad fiiiint!".
Denice titta lite obekvämt på henne och svarar "Tack!".
Sen var det Sannas tur att visa sitt legg, och kvinnan säger hur många varor det är, priset och ber om legget.
Det roliga är att hon nu säger samma sak igen "Åh vad fiiiint!".
Sanna garvar och säger tack och då blir KVINNAN obekväm :S!
Hon sa samma sak till bruden som stod före och till brudarna efter.
Vi dog lite på vägen för att vi skrattade så mycket och sen åkte vi hem till mig och hämtade Leevi och sen tog vi bussen hem till Sanna för att hon skulle mata sina kissekatter och sen gick vi hem till Denice och drack lite vin och spelade hjärnsläpp. Sjukt kul var det och vi hittade på en massa alla barnen historier.
Eller jag och Sanna skrev alla barnen historier, Denice förstod inte riktigt hur man gjorde :P Haha :D
Sanna gick hem ganska sent, tidigt, det beror ju på hur man definerar det och jag, Leevi och Denice gick och la oss. Tack för über mysig fredag tjejer <3
På lördagen så mös vi hemma hos Denice hela dagen och Pelle kom dit också.
Vi satt i köket och åt, låg i sängen och kollade på Disney channel, var i köket och åt, låg i sängen och kollade på fotboll, var i köket och åt, låg i sängen och kollade på någon galen kvinna och sen åkte vi hem.
Tackar Denice för underbar sällskap <3
Idag har vi legat och sovit och snörvlat för alla är förkylda :(
Leevi blir sugen ur näsan flera gånger av en näs sug, Pelle snörvlar och jag harklar mig.
Smittorisk för den som vill komma nära. Så med andra ord idag har vi inte gjort ett skit.
Nu ska jag lägga mig och snörvla med resten av familjen så vi kanske orkar med "mamma promenaden" imorgon.
Natti natti folket. 
Tjingeling <3
Hjärnsläpp :D
Skönaste kapsylen ever :P (Internskämt!)
Jag vann gott folk, jag vann :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0