Seeeg!

Idag har jag med Leevi nästan hela dagen och just nu ligger han och sprattlar och slår sig för bröstet som en liten apa och gör lite skumma ljud ifrån sig <3<3
Jag skulle ha träffat Denice idag med fick ett sms precis när jag hade bloggat klart i morse att hon hade sovit dåligt och att vi skulle ses senare. 
Så jag sa att hon skulle höra av sig när hon hade vaknat och om jag känner henne rätt så sover hon fortfarande.
Jag menar är man sjuk och trött så blir det ingen bra kombination :( 
Men det gör inget, det har varit ganska skönt att inte göra något med tanke på att jag också var trött och bara legat på soffan och kollat the big bang theory och gosat med Pruppo.
Kanske blir att gå en promenad senare och fota lite med min finna kamera och då kan Pruppo sova i vagnen också.
Och blir det ingen promenad får jag väl se vad som händer ikväll.
Pelle kommer snart också, han är och hämtar sina glasögon :D
Kanske gör ännu ett inlägg om jag har tråkigt för nu ska jag och bebis busa.
Tjingeling <3
Kanske är det sånna här han kommer hem med :P <3

Kommentarer
Postat av: Maj

Hej vännen! Nu rinner tiden iväg som vanligt, men jag märker att du har fullt upp :-). Jag har försökt ringa dig men kommer inte fram och du har inte skickat något annat nr så jag provar att skriva här. Jag har såååååå mycket kläder nu igen och måste verkligen få bort dem, är du intresserad eller ska jag ge dem till välgörenhet??? Jag tror att det är mest från strl 68-80..... Hör av dig på nåt sätt!!!! puss puss o en xtra puss till Leevi



Och vi får inte glömma presentbytardagen :-)

2010-11-14 @ 10:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0