Regn och rusk..

Idag har jag varit med mamma typ hela dagen.
Vi åkte först till hötorget och kollade ut nya glajer åt mamma, sen åkte vi förbi Myrna på salongen och jag bokade en tid.
Jag måste verkligen göra något med det och jag funderar så det ryker genom öronen hur jag ska göra.
Vi får se hur det blir :D
Sen åkte vi hem till mamma och åt lite lunch och sen gick vi hem till mig och gick igenom lite kartonger.
Det är min dag i det stora hela och det var sjukt mysigt att vara med mamma en hel dag <3
Igår var det ju fars-dag och vi åt middag uppe hos mamma och "firade" Pelle <3
Jag vet inte riktigt vad det är med mig men om jag fick skulle jag ligga och sova hela tiden, jag är så sjukt trött hela tiden. Hm, det beror säkert på vädret.
Nä usch jag orkar inte ens skriva mer :(
Tjingeling <3
Ljud dämpare från kära Myrna :D

Kommentarer
Postat av: Dippan

Hur klockrent namn är det inte då! BÄSTA <3

2010-11-16 @ 11:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0