Om jag var en källarnyckel, vart skulle jag gömma mig då?

Fotat inifrån lägenheten ut på bakgården! INTE OKEJ!
Jag gillar snö men BARA under julen. Snön får gärna komma typ 2 dagar innan julafton och sen försvinna runt den 3-5 januari och sen ska det bli sommar igen! Men det är ju bara vad jag tycker.
Idag mår vi bättre än igår med vi är fortfarande snoriga och Leevi hostar fortfarande :(
Farmor Lotta var här en stund nu på förmiddagen och gosade med Pruppo och drack kaffe.
För några dagar sen fick Leevi en jätte fin tröja av henne :D
Pruppo vaknade tidigt idag så Pelle tog honom så jag fick sova 1½ timma till :D
Tack älskling!
Så när jag vaknade så spelade dom tv-spel och Pruppo hjälpte pappa med att göra mål :D
Dagen har bara börjat så jag kanske skriver mera sen för nu ska jag leta efter källarnycken :/
Tjingeling <3
Fina tröjan ifrån farmor. Tröjan är från HM.
Pappa och Pruppo spelar tv-spel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0