Och det blev en inne dag!

Och det kom ännu mera JÄVLA snö!
Leevi har sovit ganska mycket idag och jag har inte gjort så mycket heller.
Plockat undan i vardagsrummet lite och kollat på tv.
Jag var tvungen att ha med borsten, tofsen och flaskan
för att ni ska kunna förstå hur stor min "boll" blev!
Jag borstade mitt hår nyss och det var fan ingen lek!
En hel jävla boll och självklart var jag tvungen att ta kort på det!
Jag tappar så sjukt mycket hår nu efter graviditeten.
Det är ju normalt men det känns lite kalt där uppe på hjässan.
(Under tiden man är gravid så tappar man nästan inget hår alls, så allt lossnar när hormonerna släpper typ!)
Kanske dax att ringa Myrna och boka en klipptid?! Hm, det som blivit så långt :(
Får ta det i december om det finns tid för då måste jag ändå färga det igen :)
Nej nu ska jag slänga mig i soffan och pilla navel tills jag somnar för imorgon måste vi upp tidigt med månen?
Jag ska bara upp kl 8 men månen lyser nog då.
Shit vad jag är trött och svamlar :P
Natti natti folket.
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0