Och #@%&! dagen bara fortsatte!

Efter att jag upptäckt att jag hade nageltrång på stortån och grät en skvätt över det fick jag sitta med båda simkorten och facebook bara för att få tag i Sannas nr.
Efter mycket om och men så fick jag hennes nr.
Hon skulle fixa pass så vi möttes upp i skanstull och tog trean bort eftersom man åker gratis med bussen när man har barnvagn.
På polishuset fick vi vänta i typ en timma och Leevi psykade en tjej som satt bredvid Sanna :P
(Psyka menas med att han stirrar och inte slutar upp med det.)
Hon frågade hur gammal han var och så tyckte hon att han var jätte jätte söt :D Det gjorde mamma stolt!
Sen åkte jag hem för vi skulle egentligen hem till Pelles kusin Camilla och fira födelsedag men så blev det inte :(
Det sluta i ett väsande 3 världskrig mellan mig och Pelle och bättre blir det inte.
När vi bråkar så är vi som 2 barn som inte lyssnar på varandra och säger dumma saker, och är allmänt otrevliga mot varandra. Så nu får vi se hur det här slutar för jag har rätt!
Tur att Sanna och jag umgicks en stund idag så man fick lite BAMF anda :D
Nej nu blir det mer vänner och försöka lägga lilla tjocka bebis <3
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0