Mycket bättre dag idag!

Idag var jag först på föräldrar gruppen och massage och mat stod på schemat :)
Leevi var hur duktig som hest och han pallade en hel massage som resulterade i att när jag sen kom hem till hans farmor och farfar så somnade han runt 8 och vaknade nu för ca en kvart sen.
Mer om farmor och farfar Anders vistelsen sen.
På föräldrar gruppen pratade vi också om mat till barn och hur man ska börja och för er som inte vet ska man börja med små portioner potatis.. Potatis ja, jag kan inte koka potatis så jag hoppas att Pelle är grym på det :P
Jag hoppas och tror att min lilleman kommer älska mat och att det kommer att gå bra, men vi får väl se.
Tyvärr var det sista gången med gruppen för mig i år och det tycker jag är synd, sista gången är 24 november och då ska Leevi på MUG röntgen. (Kontrats vätska via en infart in i blodet som ska kolla hans njurar igen!)
Men härliga mamma promenader blir det iaf :D Och sen är det ju en sista träff i januari någon gång :)
Efter gruppen så åkte jag och Leevi till farmor och farfar Anders. Där var också Pelle :)
Vi satt och pratade i köket en stund och sen började farmor Lotta med maten. Kött och pommes :D
Fan vad gott det var. Sen myste vi där och Leevi somnade hos Lotta när hon kollade på bonde söker fru.
Asså sorry, jag förstår mig inte på sånna program!
Jag tror att alla som söker måste ha någon skum baktanke tex bönder är rika, är det pengarna dom är ute efter eller bara bonde livet?
Sen ser ju dom flesta inte bra ut för 5 jävla öre.
Okej nu tänker ni säker "Men Carro, var inte så ytlig. Dom har säkert en jätte fin personlighet."
Ja det har dom säker och dom är säkert världens trevligaste typer. Men hur i helvete kan du avgöra det under 5 minuter på en TV trailer?!
Det är samma sak med ensam mamma söker, bachelor, bachelorett ja det finns ju tusen till.
Jag tror personligen att dom som är med i dom programmen inte är kär i personen det handlar om utan att det blir en grej psykiskt. Som att bara för att dom ansökt och kom med så "måste" dom vara kär i personen.
Jag kan ha helt fel men det är det jag tror och så var det med det!
Tillbaka till vad vi gjort.
Leevi somnade som sagt hos Lotta och hon la ner honom i en korg vaga? och där sov han helt själv utan några som helst problem.
Sen kollade vi lite på TV eftersom dom har härliga kanaler som 3:an och 5:an :P
Jag och Pelle har inga kanaler alls :(
Sen gick vi hem och nu har vi en bebis som inte vet om han ska ha tummen eller nappen i munnen, om han ska krama på blondskutt eller blomman och om han ska sova eller ligga vaken och morra åt blomman.
Nu SKA Pelle killa mig på ryggen.
Och by the way, vi löste allt groll från igår i morse :D
Natti natti gott folk.
Tjingeling <3
Sommaren 2008 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0