Leevi blir 4 månader idag <3

Jag gick och la mig igår vid kanske halv 11 och jag vaknade kvart över 12 idag!
Jag var uppe en gång vid halv 8 och gav liten jag mat och sen somnade jag om.
Tur att Pelle tog Pruppo hela natten för jag tror att jag behövde sova en hel natt.
Jag drömde en sjukt skum dröm om massa människor som jag inte träffat på säkert 8-12 år.
Jag drömde att jag och Pelle skulle flytta så vi hade en avskedsfest här och temat var gamla kläder bara för att det var den gamla lägenheten. Sen förflyttades drömmen och så var det en ny fest i den nya lägenheten som vi hade flyttat till och det var en jätte stor och fin 4:ra med högt i tak, stor balkong som gick runt typ halva lägenheten.
Samma personer var med som på den gamla festen fast nu var temat svart och rött.
Jag hade en liten röd klänning med en stor svart rosett och Pelle hade en typ svarta chinos svart skjorta och röd fluga.
Jag blev fan lite besviken när jag vaknade för det var så fint i lägenheten och verkligen så jag vill bo!
Men men det blir till att leta lägenheter snart ändå.
Det jag ändå tycker är konstigt är att man drömmer om personer som man inte träffat på så himla länge, det var gamla klass kompisar från typ lågstadiet och deras respektive och folk som jag inte ens känner eller i verkligheten tycker om för 5 öre. Men i min dröm var alla as trevliga och det var sjukt kul. (Kanske därför det var en dröm?!)
Nu ska jag fixa min nya "tuppkam" och sen går vi ner till farmor Lotta.
Skriver mera sen.
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0