JÖSSES!

I fredags var jag ute med Sanna, Denice, Lotta, Anna-Katten och Daniela från Karlskrona :D
Jag, Sanna och Denice började lite smått här hemma för att sen gå hem till Sanna och mata katter och måla naglar för min del. Sen upp till Denice för att fortsätta med i ordning görat och sen till Karlskroniternas hotell.
Sen drog vi från hotellet till skeppsbar och det vart ju en fruktansvärd besvikelse för där var det helt omgjort :(
Kolingsborg blev nästa anhalt och där tappade alla bort varandra :P
Sen kommer vi till snö-stormen. Det är vitt som fan och mycket mer minns jag inte :P
I går låg jag och sov typ, ja hela dagen och idag typ med. Pelle tror att jag sovit förmycket för han menar på att efter 36 timmars sömn bör man inte vara trött.
Leevi och Pelle sov nere hos hans föräldrar och allt hade gått jättebra :D
Så idag har jag inte gjort något alls. Tänkte slänga mig i ett bad om en stund.
Jag har mitt gamla 0739 nr igen för er som varit en aning förvirrade och inte fått tag på mig.
Sen vill jag säga stort grattis till Jossan och Rikard som fått en liten tjej.
Välkommen till världen lilla Eira <3
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0