Hmm?!

Folk övergår mitt förstånd!
Hur orkar man gå och bara klaga hela tiden?
Hur fan kan livet vara roligt då?
Njut för helvete av varje dag som går då man har nära och kära runt omkring sig!
Nä, istället ska man bara se det negativa och hitta fel i allt. Bara för att just du ska vara lite bättre än alla andra?
På det sättet förlorar man vänner för det är ingen som orkar med sånt folk!
Jag gör inte det iaf och känner någon sig träffad av det jag skriver så är det antagligen er det handlar om.
Ni som inte gör det vet nog vem jag skriver om!
Just nu har jag inget mer att skriva om det för nu finns det inget mer att skriva.
Musiken ska strömma ur mina "högtalare" (små apparater som egentligen är till en data som Pelle kopplat in till tvn) och jag ska städa!
Och det är det som står å schemat imorgon med beroende på hur mycket jag hinner idag!
Sanna och Denice kommer hit sen och leker bland skiten.
Så jag tar barnvagns kollandet i nästa vecka.
Skriver ikväll om jag inte förvandlats till en disktrasa!
Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Proffs

Haha, bra där Carro!! Bara att städa och vara glad!, Förmodligen folk som känner sig träffad, men skit ska skit ha eller vad säger man?:D

2010-11-25 @ 14:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0