Fy vad dålig jag är!

Usch så dålig jag är på att uppdatera. Tror faktiskt att mitt huvud förvandlades till en disktrasa :P
I fredags kom Sanna hit på kvällen och hjälpte mig att vika de mesta av mount tvätterest och sen drack vi lite vin och bara mös och sjöng sing star som täppta mongon :D
I lördags åkte jag och Pelle till liljeholmen och stor handlade för middagen på kvällen.
Sen åkte vi hem och damsög och sen kom Patric, Johanna och barnen.
Tacos stod på menyn och sen kladdkaka :D Felet med tacos är bara att man äter förmycket så alla hamnade i ett underbart matkoma. Dom åkte hem runt 12 tiden för barnen var trötta, men det var jätte mysigt att få bjuda igen och jätte trevligt att dom kom hit :D
Johanna fin som alltid :D
Patric fastna för våran bok och Pelle är bara glad för att han lever :P
I söndags var vi hos mamma och åt en sjukt god fisk soppa och glass med hemma gjord kolasås.
Sen kollade vi lite på tv och mös med henne en massa <3
Igår var jag hos Myrna och fixade håret.
Klippte av typ 1 decimeter och gjorde massa slingor :D
Förre..
Efter..
Under tiden jag var hos Myrna så var Leevi hos farmor Lotta och det hade gått jättebra, han sov mest sa hon :P
Sen åt vi lite middag och till efterätt blev det glass och Leevi var så nyfiken så han fick också smaka :D
Han tyckte det var kallt men gott :D
Nu orkar jag inte skriva mera.
Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Maj

Shit va snygg Johanna är, värsta baben!!! :-)

Carro, jag hade ingen aning att ditt hår hade blivit så långt nu innan du klippte dig, men det var super fint din nya frisyr! Jag hoppas att vi ses snart. Pussa på familjen xoxo Maj

2010-12-01 @ 14:36:05
Postat av: Carro

Till Maj!

Ja jag vet, hon är en riktig babe :D

Tack så mycket :)

Jag kan eventuellt i morgon men inte på fredag. Pelles pengar tog också slut så du får ringa mig.

Pussa killarna från oss.

2010-12-01 @ 21:50:29
URL: http://martinimamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0