Fruktansvärd beslutsångest :(

Idag så vaknade vi av piggelin Pruppo som låg och spottade och pratade med lampan :)
Pruppo är Leevi´s nya smeknamn för tillfället <3
Sen gjorde mina killar sig ordning och drog till globen med farmor Lotta :D
Jag skulle ha städat men så blev inte fallet :/
Denice kom förbi och vi lunchade sushi :D
Sen gick vi hem hit och gosade med Pelle och Pruppo.
Mys pys hela långa dagen.
Pruppo fick fina saker av Denice
* par strumpor
* en långärmad tröja
* en body med älskade barbaskön (min favorit barbapappa <3)
* ett par chinos
* en pratande heli
* en narr som prasslar
* en arm-skallra som också är en narr
Det tackar vi så mycket för <3
(Bild kommer imorgon :D)
Sen åt vi lite skräpmat och sen blev vi trötta och Denice åkte hem :(
Och nu till min beslutsångest..
Jag älskar att fotografera, jag kan väl inte direkt påstå att jag är en mäster fotograf men jag har alltid gillat det och just nu har jag ingen kamera förutom på mobilen och där blir allting suddigt.
Jag funderar på att ta en systemkamera på avbetalning i julklapp till mig själv.
Är det dumt eller?
Jag missar ju alla mysiga bilder på Pruppo och det är ju inte så att när han sitter och jollrar i bumbon att jag säger "Älskling vänta här ska jag bara springa hem till mormor som bor 10 minuter bort och låna hennes kamera. Sitt sådär när mamma kommer tillbaka!" Va fan liksom?!
Jag ska kolla upp det här lite mer och sova på saken inatt!
Om någon vänlig själ som läser bloggen och är bra på amatör systemkamera så kan ni ju höra av er till mig på ett eller annat sätt? :D
Nu ska jag lägga mig och gosa med mina små män och sen blir det sängen tidigt ikväll!
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0