Första smak portionen :D

Idag vakande jag lite innan kl 6 för att Leevi ville ha mat och han hade faktiskt sovit i ca 6 timmar så det är ju inte så konstigt. När han hade ätit upp halva flaskan så ringde Pelles alarm och sen snoozade han i ca 30-40 min och sen kunde jag inte somna om så det var ju bara att gilla läget och vara vaken och vänta på att Leevi skulle vakna.
När kl var 9 hoppade jag in i en dusch och vem vaknar inte då? Så det blev en RÄSER dusch och sen göra oss i ordning, mata och sen bar det av till Denice.
När vi kom dit bäddade vi upp en snurr-fåtölj i köket och där fick Pruppo sitta och kolla på Bamse medans Denice gjorde lunch :D
Här sitter ha som en kung <3
TITTUT <3
Sen när alla var mätta och belåtna så bar det iväg med mormor (Denices mormor som även jag kallar mormor)
för att kolla på en kyrkokör i Sofia kyrkan.
På vägen dit hoppade mitt och Denices hjärta över 14 slag, vi tappade andan, kräktes, dog och svimmade lite!
Mormor ramlade och det var hemskt!!! Hon slog i ryggen och blev lite chockad. Men hon ville gå upp till kyrkan iaf så det var bara till att lyda damen och följa med även fast Denice röstade för att åka till sjukhuset och kolla så inget var fel :(
Upp till kyrkan kom vi efter den hemska incidenten och jag som inte är religiös satt mest och gullade med Leevi medans mormor kollade efter kaffet och Denice spanade på nån snubbe i kören :P
Efter att kören hade sjungit så fick vi kaffe och lussebulle :D
Pruppo, Denice och mormor <3
Sen gick vi hem till Denice igen för att se så att mormor kom hem okej, och sen bar det av till babyproffsen för att köpa skedar till Pruppo!
Vi fan det vi sökte och sen var det bara att börja mata.
Han fick majs och potatispure och mango pure :D
Hahaha det var kul <3<3
Första tuggan av mango pure...
Det ser inte så gott ut om man tittar på hans min men han ville ha mer <3
Nej nu ska jag sova, flera bilder kommer upp imorgon.
Om jag orkar vill säga efter sjukhuset... :(
Tur att farmor Lotta följer med :D
Natti natti.
Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: bamf

Och jag fick inte vara med och bevittna första matningen :(:(:(:(:(:((.)(.)

2010-11-24 @ 02:00:55
Postat av: Carro

Bamfi jag lovar att du kommer vara med! Imorgon ska han också äta och då är det en ny smak :D

2010-11-24 @ 22:05:34
URL: http://martinimamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0