%#@&!! dag!

Idag är en skit dag och den suger stenhårt!
Jag och Pelle avslutade våra 3 abonnemang igår och lämnade även tillbaka våra iphones.
Så nu har man kontantkort igen innan iphone 4 finns i tele2 butiken.
Skit samma Pelle kunde inte sitt kontantkortsnumer och jag kunde inte mitt så hur ska vi få tag på varandra?
Jo jag får ringa min mamma det första jag gör när jag vaknar, be henne kolla i sin samtalslista skriva ner Pelles nr och sen ringa tillbaka till mig, ge mig nr:et, jag får ringa Pelle. ÅH! Det var det första.
Det andra kom när jag skulle blanda Leevi´s medicin. Jag tappa nappflaskan utan lock rakt ner i en vattenkaraff som stod på golvet och fucking PANG! ersättning och vatten överhela golvet.
Leevi skrek, golvhelvetet lutar och där låg jag och skura!
Det tredje som hände, jag upptäckte att jag har nageltrång på min förbannade stortå.
Nu skiter jag i det här och lägger mig och sover med Leevi och hoppas på att Sanna hör av sig när hon vaknat!
Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha vafan, jag trodde först att du skrev om gårdagen eftersom klockan är så lite men du var uppe med tuppen märker jag :)<3

2010-11-02 @ 11:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0