ARG och måste avreagera!

Igår gjorde vi in princip ingenting på dagen men på kvällen var vi hos farmor Lotta och farfar Anders och åt middag och kolla på bonde söker fru :P
Idag har jag och Leevi haft en heldag med farmor Lotta. Först fikade vi och sen gick vi till Globen och Leevi fick en body av henne som han ska ha på julafton så därför blir det ingen bild på den! Tack farmor :)
Sen gick vi tillbaka och vi stötte på Annica och Nellie från föräldrar gruppen. Sen gick vi tillbaka hem till farmor och fikade igen och sen kom farfar Anders en snabbis och sen gick han igen.
Mys-pys dag :D
Och nu till varför jag är arg!
Leevi äter sin fjärde antibiotika kur och han bara kräks av den om man ger den i nappflaskan och ger man den i spruta så spottar han ut den. Ända sättet han får den i sig är under natten när han äter i sömnen, men då äter han inte upp hela och jag kan inte mala ner 1 och ½ tablett i den ersättningen för då äter han det inte.
Jag har försökt få tag i urin-njur-mottagningen i 2 dagar nu. Jag har sagt vad problemet är och att dom ska ringa upp mig (det är en telefonsvarare) men ingen jävel ringer upp.
Jag är SKIT FÖRBANNAD!!!!
Va fan ska jag behöva jaga sjukhuset för att Leevi reagerar så på medicinen eller ska jag vara tvungen att åka in till akuten med honom för att han ska få någon annan.
Jag tror att jag skrev förut när han precis hade bytt medicin att det inte funkade så bra och när jag pratade med läkaren då så sa hon att man inte bara kan byta medicin sådär över telefon utan att jag isf ska få en ny tid så att dom kan undersöka honom.
Jag ger sjukhuset en chans till imorgon och ringer igen, ringer dom inte upp mig då så vet jag fan inte vad jag för.
Dom säger ju att han måste äta den i förebyggande syfte så att han inte ska bli sjuk igen men om han inte får i sig den så måste det ju finnas någon annan lösning!
Det gör mig så arg att sjukhuset är så fruktansvärt nonchalant!!!!!!!!!
Jävla PIIIIIIIIIIIP..PIIIP..PIPPIPPIPPPPIIIIIIP!!!!!
Bajs apa, jag orkar inte!
Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Annica

Hoppas verkligen att det löser sig! Kul att stöta på er idag :)

Nellie ligger och sover i sin säng och vi har lite vuxentid... Pepp, pepp ;)

2010-11-11 @ 23:02:18
Postat av: Carro

Ja jag hoppas också att det löser sig för det är ju sjukt att dom gör så!

Detsamma, kul att ses lite snabbt utanför gruppen :)

Åh heja duktiga lilla tjejen :D

2010-11-12 @ 10:10:04
URL: http://martinimamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0