Shit asså!

Jag fattar inte inte hur folk kan göra typ 10 inlägg i sina bloggar om dagen!
Jag hinner inte änns blogga 1 gång!
I onsdags så gick jag och Denice runt på stan och sen gick vi och åt middag och drack vin på Sannas jobb.
Matkultur heter det och ligger på Erstagatan, riktigt mysigt söder hak och inte särskilt dyrt!
Rekommenderar folk skarpt till att gå dit!
Sen när jag kom hem så slog jag in de sista julklapparna.
I torsdags fyllde Ado år så vi var ute och firade honom på kvällen. Vi gick till Bauer uppe vid Götgatsbacken.
Också ett najs ställe med skön bartender :D
Leevi fick sova uppe hos min mamma och allt hade gått jättebra sa hon <3
På julafton så gick Pelle och hämtade Leevi och vi gjorde oss i ordning och gick hem till Pelles mamma och Anders.
Sen kom Pelles morbror och min mamma och så firade vi jul allihopa :D
Sjukt mysigt och trevligt.
I lördags så fick Lotta och Anders vara barnvakt för Pelle hade spelkväll med Ado hemma och jag, Sanna, Denice och Angelica festade hemma hos Sanna.
Denice och Angelica gick ut och jag och Sanna stanna hemma hos henne.
Vi gick ut senare men kom inte in någonstans. Jag såg för full ut. Jag verkade inte vara för full, jag SÅG bara för full ut! Jävla låtsas poliser.
Så jag och Sanna gick och käkade på donken och sen åkte vi med världens skönaste, kortaste och kaxigaste brud buss chaufför som skrek till en brud: "Missar du bussen får du skylla dig själv, jävla brud jävel!"
Haha jag och Sanna satt på tjockis sätet och garva :)
Ja, det här var mina senaste dagar väldigt kortfattat! Läger upp lite bilder istället.
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0