Jag blir gammal :S

Haha kanske inte så gammal på 4 månader men tiden bara springer iväg!
Hittade en bild på när Leevi är typ nyfödd och så ser jag på honom nu hur han sitter och hummar i sin babysitter och sparkar och skrattar och spottar!
Det går så sjuk fort, vafan jag blev ju snittad igår!!!
Idag åkte vi upp till sjukhuset för att dom skulle ha en ny odling på Leevi´s kiss.
Vi kom dit, han vaknade och kissade i en kopp och sen fick vi åka hem. (Kändes lite meningslöst men behövligt)
Nu ska jag gosa med Pruppo som fortfarande leker galning och sen ska jag nog ta mig en liten powernap :P
Tjingeling <3
Pappa och Leevi, ca 1 timma och 40 min gammal <3
Leevi 24 november ca 4½ månad gammal <3
Mammas tjocka bebis <3<3<3

Kommentarer
Postat av: dippan.

ÖJ vad är det för alldeles underbar rosa tröja jag anar på pluttisen? I LOVE IT!!!! Den va verkligen jätte fin <3

2010-12-02 @ 14:31:54
Postat av: Carro

ÖJ! han fick den utav Sara när jag fick massa kläder av henne när vi fortfarande inte visste om han var en pojke eller flicka. Men den är sjukt cool! Jag vill ha en själv :P

2010-12-02 @ 16:40:07
URL: http://martinimamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0