Hur fan tänker folk?

Inatt sov Maya över hos oss efter att ha kollat på Sherek och myst med god mat och chips och dipp :D
Pelle jobbade första natten och allt hade gått bra <3
En annan grej som hände igår var att en propp nere i källaren gick för att jag har kortslutning i min spis igen.
Så kl halv 11 sitter jag och Maya och ringer massa folk i styrelsen för att få ta på en nyckel så att iaf inte allting i kylskåpet ska gå åt helvete. Som tur var fick vi tag i en med nyckel tillslut och allt löste sig!
Tack Maya för att du fanns där i mörkret :D
Och nu till min rubrik!
Jag förstår inte hur vissa människor tänker, och även om man är full är det inte en ursäkt att slänga ur sig vad som helst!
En person som Pelle känner (jag med för den delen) sa för säkert 2 månader sen när Pelle och han festa och det blev tjafs att han önska både Pelle och hans son död! HANS SON?! Vad har Leevi gjort??
Det har tagit mig 2 månader att smälta vad han sagt och därför skriver jag om det nu för nu är jag inte längre chockad över att nån kan säga så. NU är jag riktigt lack!
Skulle jag se honom så skulle jag nog säga både ett och annat och skulle han säga det igen så skulle det inte bli kul.
Jag må vara liten men det är som Pelle säger: "Du är min pitbull i chiuaua fodral."
Och speciellt när man blandar in ett oskyldigt barn! Leevi har inte bett om att få komma hit, det var jag och Pelle som gjorde det och om du är sur på någon av oss så har Leevi inget med det att göra.
*** jag hoppas att du läser det här. Jag är jävligt glad att du INTE fick bli gudfar till våran son. Jag skulle inte vilja ha en knarkande loser som inte kan kontrollera alkoholen som det ändå!
Nu har jag avreagerat mig och nu behöver det inte nämnas igen! Äckel!
Nu ska jag duscha sen kommer mamma!
Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Dippan

gumman skönt du fick ur dig det din lilla pittbull ;-)

2010-12-28 @ 14:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0