Hmm..

Idag vaknade vi runt halv 11 och då var det Sara som ringde och väckte oss :)
Vi pratade en bra stund och Leevi somnade om så jag hann göra mig i ordning.
Sen åkte vi in till våran underbara barnmorska Mari-Anne på privata barnmorskorna östermalm.
Blir ni gravida och bor i Stockholm så rekommenderar jag henne skarpt!
Hon fick kort på Leevi och vi satt och prata en stund <3
Sen åkte jag och Leevi hem och väntade på att Pelle skulle komma hem från sin utbildning.
När han kom gick jag upp till mamma och la färg i hennes hår och sen skyndade jag mig hem så att Pelle kunde plugga. Stackarn har prov imorgon. Håller alla tummar, tår och hårstrån på huvudet att han klarar det och det hoppas jag att ni också gör.
Sen nu hemma har jag bara myst med Leevi och kollat på tre kronor.
Bada bebis gjorde vi mitt i allt och han ÄLSKAR verkligen att bada :D
När jag var på väg in till östermalm så ringde en vän och varnade mig.
Hon berättade att hennes vän visste att det hade kommit in nya hot till sj eller sl.
Bomb hot om att det kommer hända igen under jul helger och massa grejer.
Fy jag tycker att det är jätte otäckt.
Jag menar dom hade ju inte tagit den andra liraren på allvar och han hade ju ringt och mejlat och förvarnat!
Varför går man inte ut i media om det kan vara fara för civila?!
Nu vet ju inte jag eftersom jag är 3:dje eller 4:de person men ändå!
Nej fy jag vill inte sprängas i luften och framför allt inte om jag går med barnvagn!!!!!!!
Jag fattar inte vad meningen är med att förstöra för oskyldiga människor överhuvudtaget. Inte i krig heller. varför inte ge sig på dom som det handlar om och låt alla ha sin egen tro och egen färg och allt då skulle säkert allt krig försvinna! Men det är sånt som alla vet men som aldrig skulle hända!
Hmm.. Tankarna snurrar i mitt huvud så jag riktigt hör hur det knakar.
Jag ska kolla på lite mer tre kronor nu och sen ska jag kolla på reprisen av bonde söker fru eftersom jag missade den.
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0