Hemma igen.

Nu har vi firat Linus med tacos och blommor.
Han och hans über gulliga flickvän Emma skulle ut med sina kompisar efter så det var snabbt men trevligt.
Mer än halva Pelles släkt var där och SÄXXY med :D Hon berättade att Maysan börjat gå idag och tant Carro blir så stolt :D
Leevi satt hos typ alla och skrattade jätte mycket. Sen åt han nästan en halv burkmat med risgröt och grönsaker.
Han tyckte det var jätte gott och gick till attak mot skeden :P Tjockis bebis.
DOCK luktar Pruppos fisar efter det han äter, men jag tror att han kan vara på gång och få en tand också.
Jag har hört att det kan lukta något förjävligt då. (Hej, ja jag är småbarns förälder!)
Nej nu ska jag ta mig ett glas rosé och sen ska jag pilla mig i naveln innan jag ska sova.
Imorgon blir det till att åka till sjukhuset igen med Leevi :(
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0