Hej då 2010.. Välkommen 2011!

Vad har hänt under det här året då?
Jag blev mamma! Helt sjukt, jag har en bebis och jag, JAG är mamma! Coolt :D
Hehe nej men seriöst nu, jag slutade jobba på backstugan i mars, jobbade som vikarie tills slutet av april, blev sjukskriven och gick hemma, svettades igenom halva sommaren, sen kom Leevi den 16 juli, sen är det mamma att vara mamma för hela slanten :D
Jag är sjukt nöjd med det här året och mer kan jag inte säga.. Bilder får beskriva året som gått, men tyvärr hinner jag inte göra det idag så det får bli imorgon.
Igår var jag och Leevi hemma hos Jossan, Rikard och Eira på middag och Johanna, Patric och Maya var där med. Sjukt trevligt var det :D:D:D
Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen ska jag, Pelle, Leevi och mamma åka hem till Denice på nyårs middag. 
Sanna, Ado, mormor, Angelica och Franso kommer vara där också :D
Hörs nästa år :P
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0