Hallllåååååeee!

Oj hektiska dagar såhär innan jul!
I söndags firade vi Johanna och det var super mysigt :D
Självklart var jag och Pelle kvar till sist, Stackars Patric och Johanna som aldrig får vara ifred :P
(Jag har inte lagt över några bilder så dom får komma senare.)
I måndags fick farmor Lotta vara barnvakt och jag, Pelle, Denice och Ado åkte till IKEA, heron och nacka för att handla färdigt de sista julklapparna.
Inne på heron hälsade vi Picco en god jul och sen fortsatte stressen.
Sen åkte vi hem hit och jag och Denice gick igenom garderoberna för att göra sig av med gammalt skit!
3 IKEA kassar är nu fulla med kläder som jag inte använt på över 2 år men som jag "kanske kommer använda en dag!"
Sen åkte Dippan och jag och Pelle gick och la oss.
Igår åkte jag hem till Denice och var hemma hos henne hela dagen. Vi åt gott och hade det trevligt.
Denice är förövrigt en händig kvinna som lyckas skruva ihop hela tvbänken helt själv :P
Idag ska jag också vara med Denice och hon ska å sin julklapp och så ska jag hitta sista klappen till Pelle och till Pruppo för jag har inte köpt något bra till honom alls :( Vet inte alls vad jag ska köpa, han fattar ju ändå inte vad det är för något så det känns dumt att köpa förmycket, och som läget är nu har han typ allt han behöver :S
Aja jag hittar nog något.
Imorgon ska jag vara med min älskade Bämfi! Jag och Sanna har typ inte setts på 100 år känns det som.
Antingen så har hon jobbat eller varit sjuk, eller så är jag fullbokad.
Kul ska det bli iaf, det blir pojkväns fritt och barnledigt :) Mamma tar Leevi en stund så jag och Sanna kan umgås ifred.
Nej nu ska jag klä på mig och vänta på att Denice power napat klart så jag kan åka till henne.
Ut i julhandeln igen. Bara man inte blir sönder bombad så är jag helt nöjd!
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0