Gooooooooood mooooorning!

Idag är det snö ÖVERALLT!!!
Undrar hur det ska gå när man ska ut med vagnen om typ 2 timman.
Bästa för stockholms stad att det är polgat eller vem det nu är som plogar runt om här i årsta!
Idag fyller underbara Johanna år. (Och hon blir inte 80 som Maya tror :P)
Vi ska dit på kalas vid 2 så nu blir det till att göra sig i ordning.
Jag ska hoppa in i en dusch så jag inte luktar usch och sen ska vi åka och det är GLASSIGT! (Idag har jag bra morgon humör!)
Skriver mera sen :)
Tjingeling <3
Min gård tagen i slutet på november så det är ännu mera snö där nu!

Kommentarer
Postat av: Dippan

Kära du och din rally vagn! Stockholm gator och ÄVEN MOTORVÄGAR är fulla av snö man ser inte ens vägen! Carro det är livsfarligt att gå ut! Du kan frysa! Så hoppas ni kom fram och hem! <3

2010-12-20 @ 01:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0