Förvirrad och på avigt humör!

Igår var jag med Denice hela dagen, och jag var barnledig också.
Pelle gick upp tidigt och åkte för att göra sitt prov. Alla rätt fick han så jag är jätte stolt över honom :D
Sen när han kom hem så fick han ta våran förskylda son och jag åkte hem till en yrvaken Denice.
Vi tog vårat kaffe i handen och åkte ut till nacka forum för att Denice skulle köpa de sista julklapparna.
Vi virrade omkring och nät vi väl var klara kom Ado och hämtade oss. 
Sen åkte vi ut till Ados föräldrar och fastnade där, åt lite god mat och sen fick jag skjuts hem.
Sen var det mys pys för hela slanten.
Inatt sov Leevi verkligen hela natten. Han somnade runt halv 1 igår kväll och vaknade runt halv 10 första gången idag. Han fick gröt innan han somnade igår och jag tror att han var ganska så nöjd med det. Får se hur det går inatt :)
Sen började vi morgonen med att kolla tre kronor säsong 7 och det är nu serien spårar ur.
Ufon, droger, inbrott, fotboja och mord. Det är allt jag har att säga. Och Mimmi flyttar till Spanien så det känns inte som på riktigt längre!
Men eftersom jag fått en tvångstanke så tittar jag troget vidare.
Just nu sover liten jag och Pelle viker tvätt och sen ska han tvätta och jag ska städa och damsuga och moppa hela lägenheten, fast jag har ingen lust för jag har vaknat på helt avig sida idag.
Jag kanske skriver mera sen.
Ska kolla på ett avsnitt till innan jag börjar städa.
Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: annica

Nä det är ju helt sjukt overkligt att Mimmi dragit till spanien ;)

Hoppas lillen mår bättre! Kram.

2010-12-18 @ 23:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0