Drömmer sig bort en aning kanske?!

Jag tog precis ett bad i min jäääääätte stora pool som jag har i badrummet.
Den ser ut typ såhär:
Och där är det meningen att jag ska få plats med mina korta ben, min sladdriga mage och allt annat som hör till en kropp som håller på att återställa sig efter en graviditet!
Jag skulle vilja ha en villa med en stor jävla pool utomhus och en lite (men bara lite) mindre pool inomhus i min källare.
Sen skulle Pruppo ha ett eget rum, jag och Pelle skulle ha ett sjukt stort rum, vi skulle ha gäst rum och massor av vänner skulle kunna vara hos oss jämt!
Pelle och Pruppo skulle få ha ett eget spel rum där alla tv och data spel är och jag skulle ha ett eget spa där nere vid MIN inomhus pool i källaren.
Jag skulle ha en sjukt stor trädgård också så man kunde grilla och mysa hela sommaren. Visst hade det varit bra?!
Jag hade dock anställt folk som städade och fixade i min trädgård för om jag har råd att bo i ett så stort hus som jag ser i mitt huvud och med alla saker som finns inuti och utanpå så har jag råd att ha folk som fixar allt också!
Mamma skulle få ha ett eget litet hus med en hund-salong på tomten så att hon "bodde" själv men ändå i närheten!
Ni tycker säkert att jag är sjuk i huvudet men lite kan man väl få drömma?!
Nej åter till mitt badande, jag blev sjukt besviken när jag låg där för badkaret är så litet att vattnet blir kallt efter 5-10 minuter och jag är en lång badare som kan bada i 2 timmar utan problem.
Tur att Pelle och Pruppo sov så jag kunde sitta och svära för mig själv och sen gå upp.
Nej nu ska jag kolla på tre kronor, Pamela har precis kommit tillbaka hem till Mimmi och Reine och Viktoria snortar massa koks! SPÄNNANDE!!!!!!!!!
Fan vad jag svamlar. God natt!
Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAAA!!! Och så köper jag huset bredvid, så skulle vi kunna bo grannar och passa varandras barn som vi pratat om!!



Fuck realism lixom;) PUSS

2010-12-16 @ 17:25:29
Postat av: Anonym

JAAAA!!! Och så köper jag huset bredvid, så skulle vi kunna bo grannar och passa varandras barn som vi pratat om!!



Fuck realism lixom;) PUSS

2010-12-16 @ 17:26:10
Postat av: Anonym

JAAAA!!! Och så köper jag huset bredvid, så skulle vi kunna bo grannar och passa varandras barn som vi pratat om!!



Fuck realism lixom;) PUSS

2010-12-16 @ 17:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0