Bilder <3

Patric och Pruppo när Johanna fyllde "23" :P
Födelsedagsbarnet :D
Alicia fick låna min kamera och klickade för fullt :D
"Farbror" Alex och Pruppo :D
Bill och Bull? :p
Jeanna, Pruppo och Alicia som är på väg att ta ett språng :D
Pruppo på julafton. Efter 10 kortet blev ett nästan bra. Han ville bara äta på sin väst :P
Men han är så sjukt stilig <3
Pappa och Pruppis <3<3
Leevi´s nya mössa :D
Julklapp från mamma och Pelle till allihop!
Kul att jag äter nötchoklad.. INTE!!
Anders var sjukt nöjd iaf :)
Leevi fick två mössor, ett bar jeans, två koftor,  en t-shirt, ett linne, en pipmugg, en blomma, ett par nycklar, frukter på en ring, spjällsängs mobil, tatueringar, ett humle gossedjur, en nalle med hans namn och julaftons datum in broderat, pekboken för lite finare barn, skedar och tallrikar, mat stol, sen fick han en pipmugg från gudmor Sanna och skedar men dom är inte med på bilden.
Tack mamma, pappa, mormor, farmor, farfar Anders, gudmor Sanna och "Tant" Denice för mina fina julklappar <3
Och så fick han en hopp gunga också :D
Hej jag är en kopia av min far! <3<3<3<3
Första riktiga sneakers! Tack gudmor Sanna <3
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0