Barnkalas och tre kronor maraton <3

Men asså jag måste bli bättre på att uppdatera!
Igår var jag och Pelle på stan och letade försenade födelsedags presenter till Linuz, Willjam och Mio och en i rätt tid födelsedags present till Alicia.
Linuz och Willjam fick nintendo DC spel och Mio fick en polis pyjamas :D
Till Alicia köpte vi en grön klocka :D
Vi köpte också kläder till Leevi för julafton och jag köpte silver schampo.
Jag har bara testat 1 gång så jag vet inte riktigt vad jag tycker ännu.
Efter att vi hade varit i stan så åkte vi hem till Maj, Jimmy, Linuz, Willjam och Mio.
Vi bytte som sagt presenter och och Leevi fick en lek och lär snutte filt och 3 prince nappflaskor :) (bild på det kommer imorgon) och sen fick Pruppo massa fina kläder <3
Massa massa kläder :D
Det tackar vi 10000 gånger för :D
Idag var vi hundvakt åt Stina för mamma åkte in till stan och hämtade sina nya glasögon och gjorde massa ärenden.
Sen åkte vi hem till Johanna och Patric för att fira skruttan Alicia och firade hennes 8-årsdag :D
Sjukt trevligt och massa mysiga personer :)
Jossan och Rikards lille Eira och Pruppo :)
Födelsedagsbarnet Alicia och Jeannas son Vincent :D
Pappa och Pruppo <3<3<3
Stora killen Alex och lille killen Pruppo :D
Sjukt mysig dag <3<3<3
Innan jag och Pelle kom hem sen så handlade vi lite ost och kex, så vi har myst galet hela dagen och nu har vi maraton kollat på Tre kronor :D Asså herre shit säger jag bara.. Hahaha :D
Nej, nu fortsätter maraton :D
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0