Asså for fuck´s sake!

Idag har jag varit med Denice heeeeeeeeeeela dagen lång.
Vi har gått runt på söder och handlat julklappar.
När vi var i ringen så satte vi oss i matringen för att mata Leevi och då kom en kille som var i 30 års åldern och satte sig vid soffan bredvid min och Denice och mig. Denice höll på att dö, hon trodde på riktigt att killen var en terrorist och att vi skulle sprängas allihop.
Hon såg helt skräck slagen ut och virade omkring som en galen panna och sa att vi skulle skynda oss.
Under tiden hon irrade runt så hörde jag vad killen pratade om.. Han bokade tid till en salsa kurs och frågade om priser.
Hahahahaha tror ni jag garva när Denice berätta vad hon trodde :P
"Ja men jag ville inte att vi skulle sprängas, mitt hjärta slutade slå för en stund!" :P
Så nu är 2 av 6 julklappar klara :S Haha fy vad dåligt av mig :P
Sen gick vi bort till skrapan och kollade om någon iphone 4 fanns inne, men det gjorde det inte och den nedrans saft och bulle försäljaren lurade ut oss hela vägen till sickla men det fanns inga där heller som man kunde få med tele2 abonnemang. Det är en mottagnings-lucka här hemma så det är typ bara tele2 som funkar här hemma.
När jag sen lämnat Denice och alla påsar och ska på tvärbanan så är det 3 små fjortisar (2 killar och 1 tjej) som sitter och skryter om att dom ska röka gräs ikväll.
Så här lät deras konversation:
Kille 1: Asså det ska bli så jävla najs att röka, jag har inte gjort det på 4½ vecka. Börjar fan känna abstinensen nu.
Kille 2: Aa jag fattar det.
Tjej: Asså jag vill också röka, men jag vet inte om det går. Jag har ju torskat på E 4 gånger redan.
Kille 2: Va hur har du kunnat göra det?!
Tjej (lite stolt): Men asså det är inte det ända jag har torskat på, jag kommer typ hamna på nått behandlingshem snart!
Kille 2: Aha, vi kanske inte ska prata så högt, hon där glor som fan (Jag är tydligen hon där och konstigt om man kollar på några som sitter en halvmeter ifrån?!)
Kille 1: Äh fan skit i det. Jag måste iaf röka för jag har fan nyss rymt..
Ja och så fortsatte dom i ca 10 min.
Det som gör det här ännu roligare (för mig som såg det live) är att kille 1 är en tjock och kort svensk men pratar som om han nyss kommit till Sverige, kille 2 ser inte svensk ut men pratar bättre svenska och tjejen försöker bryta på något fruktansvärt sätt och hon var svensk hela vägen ut i lilltån!
Jag tycker synd om sånna här människor, som tycker att det är något som är så sjukt coolt, att sitta på behandlingshem och att torska!
Vafan ska du knarka kan du väl iaf sköta det snyggt?!
Det som är så sjukt är att det känns som att det inte har ändrats något alls från då jag var typ 16 som dom var. Jag är fan inte gammal men tydligen tillräckligt för att reagera på det som dom sa. Jag kan inte komma ihåg att mina polare som höll på med något någonsin suttit och skrytigt sådär om droger.
Det är precis som att det var någon status grej, och dom var tvungna att hävda sig för att jag stod där, relativt ung mamma (jag räknas inte som ung mamma vilket gör mig irriterad, jag är väl ung?) och jag inte lever det "balla" liv som dom lever?
Hmm.. Eller var det kanske så att dom bara sket i vilka som hörde?
Jag tror inte det för på tvärbanan sen var dom tysta.
Aja tragiskt..
När jag klev av tvärbanan mötte Pelle mig och när vi kom hem fick Leevi massa gröt :)
Det var populärt :D
Jag har också köpt näs droppar och en ny snorsug till honom eftersom den gamla är borta.
På tal om blåbär så blir Leevi 5 månader idag :D Det firades med att han fick äta gröt och det tyckte han var jätte gott :D <3
Mmmmmmmmmm <3<3<3
Nu ska jag sova för shoppandet för mig och Denice fortsätter imorgon!
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0